Livrarea Produselor
Livrarea produselor se face oriunde in tara cu transport organizat prin intermediul Gebruder Weiss si Sameday Curier sau clientul poate ridica marfa cu mijloace de transport personale. Costul cu transportul organizat variaza in functie de: greutatea produsului ales, adresa de livrare si tipul livrarii (paletizat/nepaletizat):
- Gebruder Weiss – transport paletizat de panouri solare – livrare la domiciuliu, garantia integritatii marfurilor transportate, comanda minima 4.500 lei
- Sameday Curier – transport prin curier de panouri solare – livrare la domiciliu, fara comanda minima, fara garantia integritatii marfurilor transportate
Pe teritoriul României, termenul de livrare este intre 3 -5 zile lucratoare, incepand cu data preluarii comenzii. Acest termen este orientativ, putand fi modificat din motive independente de vointa noastra.
Puteti opta pentru deschiderea coletului la livrare (se completeaza in prealabil campul la Observatii). Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat prezinta urme de lovire (tuburi sparte sau fisurate, boilere indoite), va recomandam sa completati un proces verbal de constatare in prezenta curierului (la momentul livrarii). Foarte important deoarece procesul verbal nu mai poate fi completat ulterior. Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, in timpul transportului revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei locale in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei noastre si vom fi instiintati in timp util.
De asemenea, poti ridica personal produsele din showroom-ul nostru situat in Buzau.
Livram produse si in Uniunea Europeana. Costurile de transport difera in functie de destinatie si dimensiunile coletului. Va rugam sa ne contactati pentru mai multe informatii.
Daca doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, va rugam sa ne informati inainte de depunerea comenzii, in scris prin Formularul de comanda la campul Observatii sau pe e-mail sau telefonic ulterior imediat plasarii comenzii.
Garantia Produselor
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. Pentru a beneficia de garantie, Cumparatorul are obligatia de a respecta instructiunile de utilizare si de a nu permite interventia asupra produsului din partea altor persoane decat cele autorizate sa acorde service. In caz contrar vanzatorul este exonerat de obligatia sa privind garantia.
Produsele comandate prin www.solartermic.ro sunt insotite de Certificatul de Calitate si Garantie care trebuie completat de catre Cumparator si pastrat pe toata durata termenului de garantie. La solicitarea garantiei trebuie prezentat produsul defect impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie insotite de documentele fiscale: factura fiscala, chitanta sau bonul fiscal, care atesta achizitionarea produsului. Pentru evaluarea produsului de la distanta, se pot trimite pe e-mail fotografii detaliate ale produsului defect. Clientul are obligatia de a pune la dispozitia vanzatorului produsul in cauza prin mijloace proprii.
Termenul de Garantie acordat la produse este:
- Colectoare solare Panosol – 10 ani
- Panouri solare presurizate compacte Panosol – 3 ani
- Boilere solare Panosol – 3 ani
- Grupuri hidraulice de pompare – 2 ani
- Vase de expansiune solare – 2 ani
- Automatizari solare – 2 ani
- Antigel solar – 5 ani
- Armaturi si teava flexibila solara – 2 ani
Conditiile de acordare a Garantiei
Garantia se acorda conform legislatiei in vigoare la data cumpararii produsului/produselor. Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie, acesta fiind singurul document care, conform Legii 449/2003 atesta dreptul de garantie si care va fi prezentat impreuna cu documentul de plata (chitanta, factura) in cazul aparitiei unei defectiuni. Pierderea certificatului, de garantie, necompletarea sau completarea incorecta determina anularea garantiei produsului.
NU se acorda service gratuit si NU se inlocuiesc produsele defecte in termenul de garantie, in urmatoarele conditii:
Conditii generale:
- Deteriorari si defectiuni datorate transportului, manipularii, instalarii, utilizarii si intretinerii necorespunzatoare, conform normelor din instructiunile de folosire ale produselor
- Utilizarea de apa menajera neconforma cu normativul romanesc in vigoare – SATS 1342-91 (Cloruri/Saruri < 250 mg/l; Duritate < 20 grade germane; Calciu < 100 mg/l)
- Racordari electrice, la gaze si retele de apa efectuate de persoane neautorizate, precum si nerespectarea instructiunilor privind voltajul electric sau temperatura mediului ambiant de minim 5°C
- Utilizarea echipamentelor in alt regim decat cel pentru care au fost proiectate – instalatii de preparare apa calda menajera si agent termic
- Interventii efectuate in perioada de garantie de catre persoane neautorizate
- Daune provocate din cauza fluctuatiilor de tensiune la alimentare cu energie electrica sau a conditiilor exceptionale (cutremur, incendiu, inundatie, trasnet)
Conditii specifice:
- Grupuri de pompare solar: utilizarea de alti agenti termici decat propilenglicol preparat; utilizarea pompei fara lichid in instalatie (mers in gol) ; utilizarea pompei fara o aerisire completa si o presurizare a instalatiei
- Automatizarea solara: conectarea echipamentului la o priza fara impamantare; conectarea incorecta a senzorilor de temperatura, a pompei, a rezistentei electrice sau a vanelor de deviatie
- Boiler solar: lipsa din circuitul hidraulic a supapei de siguranta (8 bar) si a vasului de expansiune (2 bar); nerespectarea procedurii de verificare si inlocuire a anodului de magneziu din boiler la interval de 2 ani
- Vasul tampon (buffer): lipsa din circuitul hidraulic a supapei de siguranta (3 bar) si a vasului de expansiune (1,5 bar); introducerea bazinului intr-un circuit deschis de apa menajera.
Dupa primirea produselor defecte si a documentelor necesare garantiei, reprezentantii companiei vor face o analiza a situatiei prezentate si in urma constatarii vor oferi clientului o solutie formala , in functie de specificul problemei, a stocului disponibil si legislatiei in vigoare, in termen de maxim 14 zile calendaristice.
In cazul in care Clientul nu este satisfacut de solutia prezentata se poate adresa organelor competente, pe baza deciziei formale. Reclamațiile și sesizările vor fi transmise către adresa de email: contact@solartermic.ro.